Despre mine si orasul meu

bine ati venit pe blogul meuNu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie carea sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. – Antoine de Saint Exupery,

Comunitate: Hârşova

Oraşul Hârşova este aşezat în partea de Nord-Vest a judeţului Constanţa, pe malul drept al fluviului Dunărea, la 10 Km de confluenţa Dunării cu braţul Borcea. Distanţa care îl desparte de reşedinţa de judeţ, oraşul Consţanţa, este de 85 Km. Suprafaţa teritoriului este de 10.902 ha. Oraşul are în componenţa sa 2 localităţi, oraşul propriu-zis Hârşova şi satul Vadu-Oii, situat la 10 Km Nord-Vest în imediata apropiere a podului rutier Giurgeni – Vadu Oii.

Schimbările care au avut loc în viaţa politică şi economică a ţării, de după decembrie 1989, au determinat modificări structurale socio-economice de amploare şi asupra oraşului nostru. Prin aplicarea unor politici de dezvoltare adecvate, având în vedere potenţialul de care Hârşova dispune, dorim ca oraşul şi cetăţenii săi să-şi regăsească propria identitate şi locul pe care îl merită pe harta socio-economică a ţării.

poza

Oraşul dispune de o peisagistică unică – „Canaralele Hârşovei” fiind declarate monument al naturii. Sălbăticia peisajului carstic şi abruptul formelor, atrag anual vizitatori şi turişti aflaţi în tranzit.

Alte locuri pitoreşti, ce merită vizitate, sunt punctele fosiliere din Dealul „Baroi” şi „Celea Mare şi Mică” – Hârşova fiind singurul loc din ţară în care ies la zi calcarele jurasic.

Valorificarea izvoarelor de apă termală, finalizarea Muzeului de istorie, Cetatea „Carsium”, Tell-ul, pescuitul, vânătoarea şi peisajul sunt puncte de atracţie pentru turiştii care trec spre litoral dar şi pentru turismul cultural. Materializarea acestora va putea relansa activitatea economică, respectiv comerţul şi turismul, ceea ce va impune oraşul ca un centru cultural, ştiintific modern.


Powered By Blogger

luni, 18 iulie 2011

medicii,deochiul si exorcizarea

medicii,deochiul si exorcizarea




Medicina si energia negativa
Medicii, deochiul si exorcizarea
De putina vreme, medicii au reusit sa gaseasca o metoda pentru a trata victimele atacurilor energetice nocive de tipul deochiului sau facaturilor, descintecelor rele etc. Metoda se bazeaza pe bioenergie, dozata si aplicata riguros, stiintific. In vremurile acestea tulburi si stranii, aparatura medicala sofisticata – lasere, tehnica cuantica etc. – coexista pasnic cu specialistele in des-cintece de alungare a deochiului si altor rele.Ce se stie despre deochi
Despre natura acestui rau – deochiul, descintecele rele etc. – se cunoaste insa prea putin. Dusmanul nevazut si nestiut este insa de doua ori mai periculos! Cum putem sti ca sintem victimele unei agresiuni energetice Conan Doyle, autorul aventurilor marelui detectiv Sherlock Holmes, a fost un vestit medium. El a emis cel dintii teoria existentei in corpul uman a ceva, numit de el ectoplasma (in greaca veche, prefixul ecto inseamna exterior). Prin natura sa, ectoplasma constituie un fel de cheaguri energetice, generate de emotiile negative. Ele sint emise din anumite zone ale creierului uman, cind acesta se afla in anumite stari: iritare, oboseala sau neliniste. Zonele responsabile de producerea ectoplasmei au fost identificate de neurologi si neurofiziologi abia acum citeva decenii. Cind aruncam o vorba rea, o formulare nelalocul ei, nu ne gindim niciodata in ce se poate transforma aceasta pentru cei din jur si, cu atit mai putin, ce se petrece cu noi. N-ar strica insa sa putem vedea!Ce sint klasterii
Cind omul este furios, suparat sau puternic ofensat, din ochi ii ies un fel de germeni energetici, numiti klasteri. Acestia sint incarcati cu un gind sau o emotie distrugatoare, care uneori poate chiar ucide. Formatiunile de ectoplasma agresiva patrund in corpul victimei, de cele mai multe ori prin chakra de la baza gitului (Vishudha) sau prin cea din zona splinei si a pancreasului (numita Svadhishthana). Aceasta reprezinta, de fapt, agresiunea energetica numita deochi sau facatura.Efectele patrunderii ectoplasmei in organismul victimei
Victima isi pierde echilibrul sufletesc, simte o apasare permanenta a unei senzatii de disperare, de situatie fara iesire; apatia alterneaza cu o impulsivitate maladiva. Metabolismul si schimburile energetice sint date peste cap, tensiunea arteriala a victimei scade, ca si metabolismul, bolile cronice (daca exista) se acutizeaza. In final, omul agresat de ectoplasma isi pierde puterile, se stinge, abandoneaza orice lupta pentru existenta. Victima simte ca i se intimpla ceva de neinteles, dar nici macar nu incearca sa scape din virtejul care o trage la fund. Pina si medicii au fost neputinciosi aici, pina de curind. Cum isi gaseste klasterul victima Cel ce este victima deochiului, spre exemplu, va trebui sa fie recunoscut de agresorul sau, care trimite asupra victimei furia-i ucigatoare: ori isi cunoaste victima, ori i-a vazut chipul sau cel putin imbracamintea (camasa, spre exemplu). Deochiul este, de obicei, de doua feluri: cu intentie sau neintentionat; exista insa cea mai surprinzatoare dintre variantele posibile. Iata un exemplu mai mult decit graitor: medicul-specialist remarcabil in bioenergie care a inventat, de fapt, metoda de extragere a ectoplasmei agresive (numele extraordinarului specialist este Ludmila Serebrennikova) s-a intilnit cu un caz fara precedent. O femeie a implorat sa-i fie extras raul care o chinuia si ectoplasma a inceput sa iasa... si a tot iesit, timp de opt zile, fara intrerupere! Este pur si simplu un mister cum de a putut supravietui cu o asemenea cantitate de energie negativa, practic mortala, in organism! Acesta a fost un caz de autodeochi, care ii afecteaza pe cei extrem de inraiti (care se sufoca de furie) sau persoanele extrem de sensibile la jigniri si foarte suparacioase (sa ne amintim sugestiva expresie jignit de moarte). Modul de actiune a klasterelor Cind isi atinge tinta, puterea ucigatoare a klasterelor este data de informatia negativa, foarte agresiva, pe care o contin. Ajuns in corpul victimei, klasterul ii distruge treptat organismul cu vibratiile sale negative, absorbind potentialul informational si emotional al victimei, pe care-l inlocuieste cu propriul program distructiv. De fapt, aceasta este cauza imbolnavirii victimei.

In cazul prezentat anterior, victima s-a otravit cu propriul venin. De regula, asa se manifesta oamenii foarte rai, plini de venin, in jurul carora se produce un gol – toti se feresc sa se afle in preajma lor, iar daca sint obligati totusi sa o faca, sfirsesc prin a se imbolnavi.Femeia aceea era furioasa nu pe cineva sau pe ceva anume, ci pe tot si toate: starea vremii, drumurile, familia, colegii, viata, in general! O parte din cantitatea imensa de energie negativa degajata ajunge la cei din preajma, dar cea mai mare cantitate ramine blocata in propriul organism al celui ce degaja energia negativa. Asa a patit si femeia despre care este vorba. Rautatea constituie factorul cel mai nociv Pericolul cel mai mare il constituie rautatea si nu starea de nervozitate. Rautatea, ura, agresivitatea si jignirea, ofensele produc cele mai mari daune. Emotiile – spaima, agitatia – nu sint decit reactii ale creierului la o situatie concreta, pe cind deochiul si agresiunea energetica sint consecinte ale unui atac premeditat. Daca atacatorul ii spune victimei: Sa te loveasca infarctul, klasterul trimis de el se va orienta cu precizie spre inima celui vizat. De fapt, totul se petrece dupa principiul Unde-i ata mai subtire, acolo se rupe, caci in zona organului bolnav sau doar slabit se formeaza o zona de vid energetic. Iar aici, dupa numai 7 minute, klasterul invadator incepe sa se inmulteasca, iar cind raul s-a multiplicat, atacul va fi si mai puternic.Cine este mai expus la deochi
De obicei, cei mai expusi sint oamenii tematori, care se tem de umbra lor, cei prea banuitori, nervosi sau excesiv de prudenti. Gindindu-se intr-una la posibilele pericole, ei nu traiesc cu motoarele in plin, si de aceea nu pot si nu stiu sa se apere. Totusi, nu ar trebui sa ne temem chiar atit de mult: cu cit pericolele sint mai mari, cu atit sansele de a scapa cu bine cresc. De ce? Pentru ca in situatiile-limita este mobilizat subconstientul, care nu prea stie ce este teama, in schimb are solutii pentru toate pericolele si necazurile.Jignirea, ofensa – mai nociva decit agresiunea
Bucuria o impartim cu toti cei dragi, pe cind supararea si jignirea se ascund in strafundurile fiintei noastre, atingind concentratii monstruoase de energie negativa. Supararea si jignirea ucid, incet dar sigur! Uneori insa poate ucide si dintr-o data! Iata un caz autentic. O doamna si un domn, fosti colegi de scoala, s-au intilnit dupa multi ani cu totul intimplator, au vorbit citeva minute, si-au impartasit noutatile si s-au despartit cu o sarutare colegiala pe obraz. Numai ca scena a fost vazuta de un prieten de familie care a amenintat-o pe doamna ca ii va povesti totul sotului ei, daca nu va accepta o partida de amor cu el, prietenul intransigent al sotului. Ne putem imagina indignarea, furia si tot ce a simtit biata femeie, persoana decenta, serioasa si plina de bun simt! Mai ales ca a doua zi, asa-zisul prieten era invitat impreuna cu sotia lui la doamna acasa! Iata insa ca a doua zi, dis-de-dimineata, sotia ticalosului a dat telefon si a comunicat moartea subita a sotului ei: mergind pe strada, acesta a cazut si... gata, era mort! La autopsie nu s-a constatat nici infarct, nici congestie cerebrala, nici emotie, nimic. Propria-i ticalosie asociata cu urarile femeii indignate de nerusinare si ticalosia lui, sau cine stie ce l-au ucis. A primit ce a meritat. Cum se explica ectoplasma Este nevoie de timp pentru a elimina intreaga cantitate de energie daunatoare, negativa. Unii dintre cei afectati resimt dureri, altii – doar un disconfort moderat. Unii striga, profereaza injurii, altii se vaita, gem, iar uneori vindecatorul se transforma intr-un traducator al senzatiilor si proceselor ce au in loc in organismul bolnavilor (la fel ca cei exorcizati, Doar ca acolo, fiind vorba de slujba tinuta de preoti cu har, strigatele le scot doar cei exorcizati). Totusi, cel mai bun remediu este sa nu ne dam batuti de greutati, sa nu ne infuriem, sa nu jignim si sa nu ne consideram jigniti din orice.
De asemenea, nu trebuie sa fim mereu suparati, mohoriti si acriti. Calmul si optimismul ne vor fi un ajutor nepretuit, astfel incit nu vom reprezenta o prada usoara pentru ochiul rau si gindurile urite ale nimanui.

2 comentarii:

  1. -Ce mica e lumea ce mare e omenirea!?!Am 'fabricat' 4 urmasi in Medgidia.Cumva i-ai mosit si pe ei?Sa fim sanatosi si sa ne bucuram de copii si nepotii nostri ca si de toti cei dimprejurul nostru.Cum o fi aratand Harsova azi?

    RăspundețiȘtergere

Meditatie pentru vindecare universala: pentru dureri de cap, depresii si afectiuni ale ficatului

Pentru a te pregati in vederea exercitiilor care urmeaza, aseaza-te confortabil, cu coloana vertebrala dreapta. Aseaza-te la sol in postura lotusului sau jumatate-lotus sau cu picioarele incrucisate in mod natural. La fel de bine, poti sta asezat pe un scaun. Important este sa stai confortabil si sa ai coloana vertebrala dreapta. Nu te sprijini de spatarul scaunului. Orienteaza-ti varful limbii in sus, catre bolta palatului (cerul gurii), clar fara sa o atingi. Contracta-ti usor anusul. Inchide ochii si relaxeaza-te complet.

Cand te simti pregatit, gandeste-te la persoana pe care doresti sa o vindeci. Procesul de vindecare poate avea in vedere orice problema fizica, emotionala, mentala sau spirituala a persoanei respective. Incepe prin a-i spune „Salut” persoanei: „Draga suflet, minte si corp al [numele persoanei], te iubesc. Vrei sa vii si sa te asezi pentru o vreme in abdomenul meu?”

Vizualizeaza sau imagineaza-ti ca aceasta persoana sta confortabil in interiorul abdomenului tau, ca un fel de persoana mai micuta. Ofera-i vindecarea ta vizualizand vindecarea micutei persoane din interiorul abdomenului tau. Daca ai cel de-al treilea ochi deschis, vei vedea pe loc schimbarile care incep sa se produca in interiorul micutei persoane din abdomen. Ofera-i astfel cel putin un minut (de preferinta mai mult) de vindecare acestei persoane. Exemplele care urmeaza iti vor arata amanuntit cum trebuie aplicata Meditatia Universala pentru vindecarea altor persoane.

Vindecarea unei dureri de cap

Daca doresti sa vindeci durerea ele cap a unei persoane, focalizeaza-ti atentia asupra micutei sale copii plasate in interiorul abdomenului tau. Adreseaza-te acestui personaj micut: „Draga suflet, minte si corp [numele persoanei], te iubesc. Stiu ca ai puterea de a te vindeca singur. Te rog sa o faci. Iti multumesc”. Gandeste-te apoi la o raza de lumina in culorile curcubeului care coboara din univers asupra persoanei in cauza, intrand prin crestetul capului sau si coborand pana la talpi. Dinamizeaza procesul de vindecare recitand: „Lumina in culorile curcubeului iti vindeca acum capul. Lumina in culorile curcubeului iti vindeca acum capul. Lumina in culorile curcubeului iti vindeca acum capul. Lumina in culorile curcubeului iti vindeca acum capul”.

Vindecarea unei depresii

Sa presupunem ca un prieten drag este deprimat. Orice depresie se datoreaza unui blocaj la nivelul Centrului Mesajelor. Centrul Mesajelor sau chakra inimii este un centru energetic ele marimea unui pumn localizat in centrul pieptului. El reprezinta cheia dezvoltarii spirituale a omului, si indeosebi a comunicarii sale cu Universul.

Vizualizeaza sau imagineaza-ti Centrul Mesajelor din pieptul micutei persoane (prietenul tau) din abdomenul tau. Aplica o tehnica terapeutica puternica acestui Centru al Mesajelor persoanei din abdomen. De pilda, vizualizeaza o lumina aurie stralucitoare care coboara din univers si patrunde in Centrul Mesajelor persoanei respective. In acelasi timp, recita mantra - sahn giu, sahn giu, sahn giu. Asa se pronunta numerele 3 (san) si 9 (jiu) in limba chineza. Cele doua numere stimuleaza vibratia celulara la nivelul pieptului si al abdomenului inferior. Alternativ, poti recita: „Lumina aurie curge in jos. Lumina aurie curge in fos. Lumina aurie curge in jos. Lumina aurie curge in jos”.
Aplica simultan aceste tehnici vindecatoare timp ele cel putin un minut, pentru a vindeca astfel depresia prietenului tau. Ofera-i acestuia cal mai frecvent astfel ele vindecari, caci iesirea dintr-o depresie poate dura mai multa vreme.

Vindecarea unei actiuni a ficatului

Invoca sufletul, mintea si corpul prietenului tau care sufera de o afectiune a ficatului, cum ar fi hepatita. Vizualizeaza-ti prietenul sub forma unei persoane micute in interiorul abdomenului tau. Concentreaza-te sa vindeci aceasta persoana micuta, rostind urmatoarea cerere ele vindecare: „Draga suflet, minte si corp al celei mai stralucitoare adori verzi din univers, te rog sa vii in abdomenul meu si sa patrunzi in ficatul prietenului meu, pentru a dizolva complet blocajele lui la acest nivel”.

Vizualizeaza apoi ficatul micutei persoane stralucind intr-o lumina verde puternica si vindecandu-se. Simultan, recita plin de compasiune: „Stralucitoare lumina verde, vindeca ficatul lui [numele persoanei]. Stralucitoare lumina verde, vindeca ficatul lui [numele persoanei]. Stralucitoare lumina verde, vindeca ficatul lui [numele persoanei]. Stralucitoare lumina verde, vindeca ficatul lui [numele persoanei]“. Daca ai deschis cel de-al treilea ochi, vei vedea cum celulele ficatului persoanei in cauza reactioneaza la aceasta cerere, incepand sa se vindece.

medicina_sufletului_mintii_si_trupului(Fragment din cartea DR. ZHI GANG SHA – “Medicina Sufletului, Mintii si Trupului” ”). Aceasta carte minunata o puteti cumpara de AICI: http://www.librarie.almeea.com/dr-zhi-gang-sha-medicina-sufletului-mintii-si-trupului/

Spatiul si Timpul in Viziunea lui Immanuel Kant

ca din perioada lor incipienta, cele doua moduri de gandire – filosofia si stiinta– s-au aflat in stransa legatura, gandirea speculativa fiind intotdeauna tributara descoperirilor din domeniul stiintelor naturii.
Astfel, chiar Thales , considerat din punct de vedere cronologic, primul filosof european, isi fondeaza teoria care i-a adus acest statut pe o realitate (demonstrata acum experimental) pe care grecii antici au intuit-o cu mai bine de doua milenii si jumatate in urma : primele forme de viata au aparut in apa, aceasta fiind neincetat si una dintre conditiile esentiale vietii. Pe de alta parte, Pitagora si pitagoricii au avut ca punct de plecare in demersul lor metafizic relatiile matematice si armonice , pe care ei insisi le studiau.
Facand un salt in timp, Kant nu ar fi putut sa-si elaboreze sistemul expus in lucrarile sale, daca nu ar fi existat fizica lui Newton ; cu siguranta ca nici marii filosofi ai secolelor XIX-XX (dintre care F. Nietzche, B. Russell , K. Popper, sau chiar J. P. Sartre) nu ar fi putut scrie asa cum au facut-o daca stiinta ar fi fost retrograda. Insa – idee venita chiar din interiorul « doctrinei » , cum s-ar exprima J. G. Fichte – « filosofia ajunge mereu cu un ceas in urma ».
De-a lungul istoriei , filosofia a propus, stiinta a descris, iar filosofia stiintei a explicat fenomenele si conditiile lor de posibilitate. Poate ca raspunsuri la intrebarea « Cum este posibila viata ? » constitue, de asemenea, una dintre preocuparile primordiale ale stiintei si filosofiei. De asemenea, dintre toate ramurile filosofiei, reflectia despre spatiu si timp este cel mai strans legata de natura teoriei fizice.
Ma voi opri, asa cum preconizeaza si titlul eseului , asupra problematicii spatiu-timp, privita din perspectiva filosofului Immanuel Kant.
Primul pas facut spre o filosofie critica a fost « Disertatia Inaugurala » . In aceasta lucrare, Kant expune pentru prima data conceptia sa referitoare la spatiu si timp, conform careia putem avea o cunoastere a priori a spatiului si a timpului numai pentru ca ele sunt forme impuse de propriile noastre minti asupra experientei.
O relatare mult mai vasta se regaseste in « Critica ratiunii pure ». In partea intai a « Teoriei transcendentale a elementelor » , denumita « Estetica transcendentala », Kant expune in prima sectiune conceptiile despre spatiu, pentru ca in cea de-a doua sectiune sa vorbeasca despre timp. Dar, inainte de a relata convingerile filosofului asupra celor doua notiuni, este necesara intelegerea terminologiei folosite de catre autor. De aceea voi trece in vedere, prezentand foarte succint, cateva dintre ideile de baza ale filosofiei kantiene.
« Estetica trancendentala » face referire la cunoasterea senzoriala. Marele merit al lui Kant este, pe linie gnoseologica, acela de a fi separat cu strictete sensibilitatea de intelect, spre deosebire de empiristii senzualisti englezi.
Potrivit lui Kant, Estetica sa reprezinta o izolare a sensibilitatii de intelect. Ea are in acelasi timp si un caracter transcendental, adica desemneaza cunosterea ce se ocupa nu de obiecte, ci de modul in care noi ajungem la cunosterea acestor obiecte, deci o raportare nu la esenta, ci la fenomen. De asemenea, o cunostinta transcendentala tine fie de sensibilitate, fie de intelect.
Rezulta din toate acestea ca transcendentalul e parte a domeniului cunoasterii, deci al subiectivitatii, si nu al obiectivitaii.
Noutatea adusa de filosof acestei conceptii consta in faptul ca transcendentalul presupune un mod de cunoastere a priori, deci inainte de confruntarea subiectului cu obiectul.
Un alt concept specific filosofiei kantiene este intuitia. Acesteia ii este atribuit rolul de a realiza o legatura directa, nemijlocita intre cunoastere si obiectele cunoasterii. Pentru ca aceasta sa isi indeplineasca rolul avem nevoie de un obiect al cunoasterii care sa ne afecteze simtirea indiferent in ce mod.
Intervine aici un nou concept ce isi cere definitia si anume sensibilitatea, sau altfel spus, capacitatea de a primi reprezentari prin modul in care suntem afectati de obiecte. Acest efect pe care obiectul il savarseste asupra sensibilitatii va purta numele de senzatie (obiectul este ceea ce ne produce senzatii).
Prin referirea ei la o anumita senzatie, intuitia capata caracter empiric, iar obiectul nedeterminat al acestei intuitii empirice se numeste fenomen. In calitatea sa de obiect, fenomenul are doua componente: materie-corespunzatoare senzatiei si data a posteriori- si forma-adica modul de organizare a diversitatii senzoriale in cadrul sensibilitatii, data a priori.
Kant considera ca exista reprezentari sau intuitii pure , independente de orice senzatie, altfel spus ca exista forme pure ale sensibilitatii, independente de materie, deci si de prezenta obiectului cunoasterii. Aceste forme pure a priori ale sensibilitatii sunt spatiul si timpul.
Ce este spatiul ? In general, raspunsurile privitoare la aceasta intrebare sunt nemultumitoare (exemplu : o substanta), mergand uneori pana la autoironie : « un nimic cu trei dimensiuni » (Spencer).
Spatiul este un mediu omogen si infinit in care sunt situate obiectele sensibile . El aminteste de una dintre calitatile prime ale substantei si anume intinderea sau extensiunea. Dar, distinctia dintre cele doua dimensiuni este clar evidenta : spatiul are trei dimensiuni, intinderea doar doua ; aceasta din urma este o suprafata, in timp ce spatiul este un volum. Kant considera spatiul ca fapt de intuitie indivizibila, pe cand intuitia corespunde unei suprafete materiale infinit divizibile. Notiunea de spatiu este asadar o notiune cantitativa, care nu poate fi inteleasa pe plan intelectual. Contrar acestuia intinderea este masurabila si se desfasoara cu exactitate prin raportul dintre obiecte.

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate